Sunday, July 19, 2009

Alhamdulillah

Ketika azan maghrib sayup2 bergema di tanah uia kuantan ini, saat tu jga hati dan lidahku mengucapakn syukur pada Nya.Alhamdulillah....
Teringat pulak kata2 mimi ,at least ada jugak yang sanggup datang dari male hostel ke sini,untuk azankan kami.Maklumla,sekarang ni bdk2 laki mostnye dah brpindah ke luar.Yang tinggal juz kami bdak2 pompuan kat sini n bberapa kerat bdk laki medic...
Dah semiggu rupanya aku kat uia kuantan ni sejak cuti sem aritu.well,sekarang dah jadi "akak senior"..hihi.hum,nk suh panggil ap yer?kak pipi kot.hiii...
Nama jer dah 2nd year,tapi aku n frenz,warga gurl biotek still mcm dulu.sgt kbudak budakan...
hum.bla la nk matang.dah nk jadi mak orang tp perangai....huh.
Aku hepy sekarang n aku sng...ad kawan2 yang menemani di sisi.Yang menaikkan kembali semangat aku untuk meneruskan perjuangn dan tanggungjawab aku sebagai seorang anak,pelajar dan muslimah.Di saat aku tgh down n pressure dgn brmacam2 kije n masalah,ak masih ad diorang untuk buat aku syum smula....
Bila berjauhan dari orang yg kita sayang,teman2 lah yang paling memahami kita.
jadi,plihla teman yang blh mmbuat kita hepy..n yang selalu ad ngn kita disaat suka dan duka kita...tp ingat,ad satu hakikat yang perlu kita thu dan kita pegang....
berkawan tidak bererti dia tu diari kita....!mmg btul,kita blh share apa saje dgn sahabat kita,tp bkn suma...simpan skit untuk diri kita..agak2 blh fkir x sbb ap?humm...
renung2kan dan selamat beramal.hihi(^_^)

No comments:

Post a Comment