Tuesday, August 18, 2009

~sakit~



Jatuh moto???ish2,camane la leh jd smpai cmtuh....


hihi,ni la ayat kawan2 aku bila thu aku jtuh moto..moto xde apa2.aku yg terkehel pinggang...

tu la pipi...dah thu diri sndiri tu xbape reti nk cntrol skuter,yg kamu berlagak pnjm skoot fiza tu nape?(x-kus me:ni moto fiza rumate aku)...
aku mnjawab: alaa....dah nk cpat.meeting kat kom.padan muka aku
huhu.masa tu fkiran aku tgh serabut sebenarnya..tgah gaduh ngn dia.well,bla dah jd cmni,baru tau diri tu bersalah....padan muka.
sian kat ja,kelam kabut kamu.thanx kpada yang amik berat pasal aku...
apa yang aku ingat,aku lupa nk berselawat n bc doa before naik tu.maybe itu adalah reason awat jadi camtuh...n efek dia,smpai sekarang aku skit pinggang.....tulun2
kejadian ni refleks blik pada post sku yg sblum ni.hidup ni byk kemugkinan.kmungkinan yang tidak disangka2...

No comments:

Post a Comment